Presse

Har du en historie eller et ambitiøst projekt, du gerne vil formidle til pressen, kan jeg hjælpe med at finde en vinkel, der fænger hos journalisterne og skrive pressemeddelelsen.

Jeg rådgiver om, hvilke medier der egner sig, og vi drøfter den bedste anledning til at afsætte historien.

Når det er muligt, er det ofte en god idé at inddrage eksterne eksperter, at supplere pressemeddelelsen med en god case eller at koble sin historie til fx analyser, der underbygger budskabet.

Produkt

  • Udarbejdelse af pressemeddelelse
  • En plan over pressekontakten med vinkel, budskaber, timing, medier og journalistkontakter
  • Udsendelse til redaktionerne
  • Telefonisk opfølgning over for redaktionerne
  • En rapport over mediernes dækning af jeres historie.

Ønsker I mere generelt at styrke pressearbejdet i virksomheden/organisationen, er en skræddersyet workshops om ’Pressearbejde i praksis’ måske noget for jer.

Målgruppe
Virksomheder med noget på hjerte.